Veelgestelde vragen

Conventietarief/accreditatie?

De dermatologen zijn niet geconventioneerd, maar wel geaccrediteerd.

Hoe verloopt de betaling van het consult/de behandeling?

De betaling van de consultatie verloopt via factuur.
Indien het echter om een esthetische behandeling gaat, wordt het supplement onmiddellijk afgerekend. Dit kan via cash of bankcontact.

Ik heb vragen over mijn factuur. Waar kan ik daarvoor terecht?

Hebt u vragen of opmerkingen over de inhoud van uw factuur, dan kan u mailen naar [email protected] of bellen naar 09/ 224 61 83, bereikbaar elke werkdag van 8u tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30.

Hoe maak ik een afspraak?

Een afspraak maken kan telefonisch op het nummer 09/224.64.26.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8u30-13u en 13u30-17u30.

Voortaan kunt u ook online een afspraak maken of annuleren via het patiëntenportaal mijnsintlucas. U ziet er ook een overzicht van al uw geplande afspraken of ingrepen, ook als die telefonisch werden gemaakt.

Indien u niet aanwezig kunt zijn op een afspraak, vragen wij u vriendelijk ten laatste 24 uur op voorhand te annuleren.

 

Wat doen indien u een dringende afspraak wenst?

Als u denkt dat uw huidprobleem niet kan wachten tot de eerste beschikbare raadpleging neemt u best contact op met uw huisarts. Meestal kan deze een (voorlopige) oplossing bieden. Als uw huisarts evalueert dat een dringende dermatologische consultatie nodig is, kan hij/zij zelf een dringende doorverwijzing aanvragen.

Wat bij een spoedgeval ’s avonds of in het weekend?

Buiten de kantooruren kunt u zich aanbieden op de spoedgevallendienst van het AZ St-Lucas Gent. Zo nodig zal de dermatoloog van wacht worden gecontacteerd.

1 2 3