Veelgestelde vragen
Ik heb vragen over mijn factuur. Waar kan ik daarvoor terecht?
Hebt u vragen of opmerkingen over de inhoud van uw factuur, dan kan u mailen naar [email protected] of bellen naar 09/ 224 61 83, bereikbaar elke werkdag van 8u tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30.
Hoe maak ik een afspraak?
Een afspraak maken kan telefonisch op het nummer 09/224.64.26.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8u30-13u en 13u30-17u30.
Voortaan kunt u ook online een afspraak maken of annuleren via het patiëntenportaal mijnsintlucas. U ziet er ook een overzicht van al uw geplande afspraken of ingrepen, ook als die telefonisch werden gemaakt.
Indien u niet aanwezig kunt zijn op een afspraak, vragen wij u vriendelijk ten laatste 24 uur op voorhand te annuleren.
Wat doen indien u een dringende afspraak wenst?
Als u denkt dat uw huidprobleem niet kan wachten tot de eerste beschikbare raadpleging neemt u best contact op met uw huisarts. Meestal kan deze een (voorlopige) oplossing bieden. Als uw huisarts evalueert dat een dringende dermatologische consultatie nodig is, kan hij/zij zelf een dringende doorverwijzing aanvragen.